SoLD POETRY

Geboren um zu herrschen
über die Nacht und den Tag,
über Gut und Böse,
über Leben und Tod.

Hintergangen von denen, die er schützte,
gestürzt von denen, die er liebte.

Eine Welt im Chaos,
eine Welt ohne ihn.

Es ist Zeit, sich zu erheben!
Zeit wieder aufzuerstehen um zu kämpfen
für das, was er liebt,
für das, was er einmal war.

Der Herrscher ist zurück!
In vollem Glanze und Edelmut,
solang er lebe,
solang er regiere,

solang soll Friede sein!

© by Michél

Es geschieht im Februar.
Nicht einmal das dritte Jahr
vollendet, da beginnt der Schmerz.
Nadeln regnen auf das Herz.

Dieses Jahr im Februar
ist nichts mehr, wie es einmal war.
Tage, beraubt ihres Werts.
Dennoch - morgen kommt der März.

My way of saying good bye. Marleen

The plains of Folenn.

My bare feet are walking where heavy boots in lockstep trampled all life out of the once fertile grounds. But then, who remembers the time when everything was blossoming, the time before Order walked all over this beauiful world.

My soles are feeling the burnt soil of my world. Ashes where beautiful wilderness was. But then, who remembers the time when this world was green, the time before Chaos filled the air with its horrid fire.

It is breaking my heart.
I am walking alone today.
But none of us will give up the fight.

© by Marleen

If ever Chaos can tear me apart
My sanity will burn...
But can I learn how to learn?

If ever Order can entrap my heart
My soul will drown...
But can I resist on my own?

Toggled by the seesaw of wrong or right
I cried out for an omen
Until that special night
When I saw a star and followed Him home.

    Through the deepest darkness, through the darkest night
    My magic will be my guide
    Until the first sign of Light, until the first sunray
    It will show me my way

    I see people dying, maybe innocent
    The world goes farther than I understand
    Hope is never dying, my soul is strong
    Until the day you come back home

    Et à ce jour la il n'y aura plus de peur
    Finit les jours, le mal dans mon coeur...

    ... Der Tag des Zorns wirft das Jahrhundert in Asche, aber du an meiner Seite wirst mir die Kraft geben das Schicksal neu zu weben. Unser Leben wird eins sein, mehr als es jetzt schon ist. Prinzessin der Nacht...

© by Marleen and Andi

Darkness falls and blinds my eyes
I have seen evil in no disguise

Lava ist running through my veins
a stream of desperation, fear and pains

Truth lies behind that giant black seal
unreachable for me. And I feel
this world cannot be real...

© by Marleen ... 9/11/2001

Feel the power of taking and giving
Can I exist beyond dying and living
Nature is punishing yet forgiving
Watch the realms sharing and receiving
in Folenn
Home of Emptiness, Home of Believing

Feel the power of giving and taking
Can I exist beyond healing and breaking
Nature is blessing us then again shaking
Hear the realms predicting rules or mess
in Folenn
Home of Believing, Home of Emptiness

© by Marleen

I feel
floating red velvet
it comforts me, caresses me
fills me up
with warmth with power with courage

I feel
floating cool air
it supports me, calms me down
fills me up
with clear thoughts and concentrated strength

I feel
life itself
hope is a climber enclosing my heart
gives me a reason
chaos and control
the candles dissolve and leave
me

© by Marleen

Ich sehe mein Reich in Trümmer geschlagen, wagen sich die Zauberer nicht aus Ihrer Festung, stehe auf du Krieger und reiche mir die Hand. Es ist Zeit des Weges zu gehen, aufzuerstehen aus der Asche der Erinnerung in eine neue Zeit. Nicht diesen Weg, er führt dich weg von mir. Es ist Zeit zurückzuschlagen, den Graben zwischen unseren Seelen zu vergessen und im Feuer der Macht eins zu werden mit dem Sieg. Mit unserem Sieg, den wir uns mit Blut erkauft. Ich beschwöre die Vergangenheit und schließe das Buch dessen was war. Dieses Kapitel ist beendet. Wendet sich das Schicksal nocheinmal, dann nur zu unserem Guten, bluten werden andere wenn wir wieder auferstehen. Wehen mit der Zeit, Leid über das Land, die Armeen der Nacht vereint, in unheimlicher Pracht mit den Mächten des Lichts. Im Nichts geboren, zogen sie nun wieder zusammen. Vereint euch meine Freunde, es ist an der Zeit. Wind gesät, Flügelschläge der Engel dir nun schenken den Sturm. Schau mich an der Schnee wird unter meinen Sonnenstrahlen schmelzen. Das Feuer brennt, die Vergeltung ist mein.

Zeit, befreit, Leid seid bereit die Nacht gibt euch die macht, haltet wacht an den Pforten zur Dunkelheit, die Streiter des Lichts, vereint, beweint, die Gefallenen, Lichtstrahlen, Schatten, Verwirrung ... NEIN

Klarheit

regiert im Gedanken des Warlords
Führe sie in die Schlacht und zeige ihnen die Gefahren.
Haltet zusammen und ihr werdet siegreich sein, denn ihr seid die
Sorcerer of Light and Darkness

believe in Angels...

© by Dream

His life seems dark
His soul broken,
but his mind still free...

A tiny spark
of hope, a token
of love would be

all he needs
to get up again
and heal

Heartbeats
instead of chains
he has to feel


He doesn't hear
the ancient
voice of fate,

it is near
Fate is patient
Is it too late?

He thinks
he could not give
but that's a lie

He drowns, he sinks
He has to live
or he will die

Written for a Mythic Realms online game related poetry contest,
and for a very special warrior.

© by Marleen



Board
Chat
Imprint